Piegāžu jomā mēs jau strādājam ne pirmo gadu. Kopumā mūsu statistika parāda, ka piegāde ar kurjeru ir vairāk uzticama, nekā Pasts - pateicoties īsākiem piegādes termiņiem un rūpīgāku attieksmi pret sūtījumiem. Bet, diemžēl, ir arī gadījumi, ka sūtījumi neaiziet līdz savam adresātam. Tādēļ šajā rubrikā izstāstīsim ko darīt, ja pazudušais sūtījums izrādījās Jūsējais.
Pirmais solis: No sākuma jāpārliecinās vai pamats panikai tiešām ir. Parasti, gandrīz visas kurjeru kompānijas, katram sūtījumam piešķir trek-numuru. Tāpēc pārbaudām sava sūtījuma statusu pēc trek-numura.
Otrais solis: Ja sūtījuma statuss ilgu laiku neatjaunojās un visi piegādes termiņi sen jau iztecējuši, tad netērējiet laiku, sākam meklēšanu. Lai sāktu meklēšanu, nosūtītajam vai saņēmējam ir nepieciešams iesniegt sūdzību tam, kas sniedza viņam šo pakalpojumu, kurjera kompānijai vai pasta nodaļai.
Piezīme. Ja Jūsu sūtījums bija noformēts caur nosuti.lv servisu, mūsu speciālisti palīdzēs Jums sastādīt iesniegumu.
Lūk kas nepieciešams, iesnieguma iesniegšanai uz sūtījuma meklēšanu:
- Iesniegums brīvā formā;
- Dokuments, kas apliecina nosūtīšanas faktu;
- Dokuments, kas apliecina sūtījuma vērtību.
Trešais solis: Pēc tam, kad iesniegums ir nosūtīts kurjera kompānijai, būs nepieciešams gaidīt. Atbildi, dažkārt, var gaidīt līdz pat mēnesim.
SVARĪGI zināt! Veiksmes gadījumā, Jūsu sūtījums tiks atrasts un nosūtīts saņēmējam. Gadījumā, ja nu tomēr sūtījums neatrodas, Jums tiks kompensēta sūtījuma vērtība kā arī piegādes izmaksas, bet, gadās arī citi scenāriji, par tiem mēs Jums pastāstīsim nākamajā rubrikā...
Novēlam Jums, lai Jūsu sūtījumi nepazustu!