Kāpēc notiek tā, ka pēc kāda laika man piestāda papildus rēķinu par manu sūtījumu?

15 / 06 / 2020 09:50

 Lieta ir tāda, ka formējot pasūtījumu mājaslapā un izvēloties konkrētu kurjeru – tieši izvēlētais uzņēmums atbrauks pēc Jūsu pakas. Tas nozīmē, ka mēs fiziski neredzam Jūsu sūtījumu un tātad arī nevaram tieši izmērīt un nosvērt Jūsu paku, lai noteiktu precīzu cenu - līdz ar to, šī nasta gulstas uz klienta pleciem.

Un mēs saprotam, ka ne vienmēr ir iespējams ofisa vai mājas apstākļos tieši nosvērt vai izmērīt paku. Tādā gadījumā, tiešus mērījumus veic pats kurjers, kad Jūsu paka tiek atvesta uz noliktavu. Un ja gadās tā, ka Jūsu sūtījums ir izrādījies smagāks un lielāks, pēc Jūsu norādītajiem pieteikuma, tad kurjers piestāda mums papildus rēķinu, kuru mēs arī pārsūtam Jums. Pēc noteikumiem, rēķinus no kurjeriem mēs saņemam reizi mēnesī - no šejienes arī izriet, ka papildus rēķinu Jūs saņemat novēloti.
Protams, mēs cenšamies izveidot servisu tā, lai tas būtu maksimāli ērts un izdevīgs, un lieliski saprotam mūsu klientu sašutumu, kuri (iespējams) jau pēc sūtījuma saņemšanas, negaidīti saņem papildrēķinu par minēto sūtījumu – Jūs noteikti padomājat - atkal krāpšana? Mēs pastāvīgi sazināmies ar kurjeriem, lai uzlabotu šo situāciju, kuri jau šobrīd sāk sūtīt operatīvu informāciju par sūtījumiem, lai Jums nerastos negaidīti pārsteigumi.

Ar labākajiem novēlējumiem,
sender.lv komanda